song.

Tuesday, March 22, 2011

cuti sem kembali

KEBOSANAN
memandangkan aku sorang je kat rumah nie.
aku rase rase bosan yg amat...
second brother at uitm jengka
third brother at yayasan sabak bernam
fourth sister at yayasan klang.
lastly at home still baby(boy)
im really sad.
hari tue je berkumpul.
ramai2 dibawah 1 bumbung. makan mewah.
plus dengan tetamu jauh. sepupu aku dari kuching. serawak.
zaim. top student kat maktab tentera diraja(kem perdana)
makan besar. sate,
pizza dan sume jenis makan mewah. meriah no.1
berkongsi cerita.
aku minat dengar cerite zaim.
pasal tentera. drum. dan sumer tentang tentera. best.
aku jelez gak tp best. dengar citer. pengalaman jadikan die matang.

nak jadikan citer, dulu aku gi serawak. aku tengok die gelap.
sekarang lg gelap. muke ala2 tentera. gempak tue.
brutal face. future army.
first time ak masuk kem perdana maktab tentera diraja.
gile gempak. besar giler kawasan. tak silap aku nk masuk ke maktab tue pon ade 3 pintu
besar. silap. 4 pintu besar.
huhuhu....

aku harap dapat jumpe die lg.

cuti nie aku nk keje. ade laa duit.
duit tuk tampung blaja aku.
aku kene jugak keje
ringankan beban parent aku.

pape pon aku akan berusaha dapatkan kerja yg halal.

No comments:

Post a Comment