song.

Saturday, February 12, 2011

lalala

esok, hari yang membosankan menjelma. aku yang kebosanan nie akan balik ke kampus yang kering kontang. tak sabar rasenye nk habis belajar. lagi 1 semester. then aku grad. sebelum tue, aku nk keje dulu. pe pendapat korang. pasal kerja selepas tamat semester akhir diploma. ok_kan.
aku nak kerja kat bank.(kalau dapat) aku rase perlu. sebab memandangkan aku pelajar jurusan perakaunan perlu kerja dibank. lagi pon kat bank memang perlukan pekerja lelaki. perempuan nie banyak masalah. masalah yang aku maksudkn....(jeng_jeng)
  • kilang bayi. memandangkan bank buka 24 jam(walaupun pagar depan tutup),lelaki memainkan peranan yang penting bagi memajukan dan meringankan beban bank.(paham2 suda)
  • kuat. pe yang kuat? jika berlaku andingan movie western(rompakkan laa), waktu tue akan ade hero. hero mesti lelaki. takkan perempuan. hehehe
conclusion kat sini
aku memang calon pekerja bank. hehehehe
aku nk kerja kat bank, then aku nk wat bond(paham2 suda)
blaja part time. bole naek pangkat. hehehehe, dapat gaji besar. hehehehe, tamak giler aku nie. hahaha
pape pon. aku harap, angan-angan jadi kenyataan.
amin....

siape yang bangkang_simpan saja laa
hehehehe



No comments:

Post a Comment