song.

Tuesday, August 17, 2010

what!


hari nie. bulan yang mulia. 
aku nak share cerita. cerita yg mungkin akan makan diri aku. 

bagi aku klakar.
tp mungkin suatu hari nnt, bile keadaan berubah. semua akan tinggalkn aku.

Nur Mimi Ariana Syahirah.
name diberi. student kolej swasta. anak sulong, 
papa, seorang peniaga- n mama keje dgn papa..

ceritanye.
die tahu aku nie da couple.
but die still dgn degil-nye nak couple dgn aku..
n die xkisah lau aku madukn die.
aku pening gler.
memang bodoh laa lau lepaskn peluang nie.
maybe segelintir orang akan kate macam tue.
tp tidak bagi aku.
aku kene avoid mende nie.
but semuanye da terlambat.
sebab aku agree dgn die tuk couple dgn die.
hmm...
die panggil aku B-
means hubby.
n aku kene panggil die honey.
aku pening gler.
aku rase ape yg aku wat nie salah.
salah sgt.
n for sure. kekasih aku akn kecewa.
hmm...
minta2 laa semua nie mimpi.
n aku harap, suatu hari nanti die akan sedar yg ape yg die wat nie salah.
maybe.
n aku harap die sedar. aku hanye kawan die dan tak pernah ade pape perasaan pon kat die.
just friends.

sebab2 die couple dgn aku.
sebab jalez tgk member die da ade pasangan masing2.
hmm...

ape nak jadi...

No comments:

Post a Comment