song.

Saturday, August 14, 2010

(-_-)

aku sekarang still belajar kat unisel.
B.J campus.

aku dengan sorang roommate, yg gila2.
student engineering and student degree.
tp k compare_kn aku dgn die. die memang giler skit.
hmm..
aku bukan gay.
n die pon bkn gay.
tp gurau die wat aku jadi nk muntah.
aku x tahan.
hmm
pening aku.
semalam,
aku on the way blek dari unisel ke gombak.
tuhan je laa tau. camne teruknye ak.
hujan turun dgn lebat dan lebat selebat-nye.
aku basah kuyup dan kotor.
aku pening.
maybe sebab magrain kot.
hujan turun lebat.
mungkin rahmat.
tunggu bus 1/2 jam.
then dapat bus ke K.L
sejuk jgn cakap.
bus ber_air_cond.
memang sejuk giler.
seperti dalam peti sejuk.
hmm...
sampai kat K.L
memang jam gler.
tp akhir-nye sampai masjid jamek.
aku turun an tukar ke steden LRT putra.
[lagi sesak]
petang.
letih aku.
then same. aku rase sejuk gler.
sebab dlm train yg ber_air_cond.
hmm
hujan turun lg kat K.L
aku basah dan kesejukkan
hmm

sampai kat umah aku mandi n badan aku rase segar bugar.

malam

tak pergi tarawih.
rugi rase-nye.
hmm...
tido...


No comments:

Post a Comment