song.

Wednesday, June 29, 2011

tiada cinta.

tiada cinta, hidup kesunyian. tapi aku tetap aku dan sentiasa meneruskan hidup. aku bangga dan bersyukur. diberi peluang. hidup dengan tenang. walau pon tiada perempuan dalam hidup aku.aku masih waras. dan bole berfikir panjang. xde terlintas nk bunuh diri. agama masih ada lagi. dan jadi pegangan hidup. yang tinggal hanya aku dan *family* aku. kesibukkan aku. hanya pada aku dan *family* aku. 
duit bukan untuk perempuan lagi. hanya unuk aku sorang. huhuhu...
diri ini, gembira dalam kesunyian. aku perlu lari dari sejarah. jauh dari cinta. jauh dari masalah. walaupon masalah sentiasa wujud dalam setiap keadaan. yang penting. masalah bukan dari perempuan. 
aku nak puaskan nafsu aku dulu. baru puaskan nafsu orang laen. huhuhu

aku sentiase berdoa. perempuan yang aku akan beli untuk jadi isteri nie nanti. adalah fresh virgin. bukan bundle. 
sape nak jual anak die murah2. paling cekik pon RM10,000. blom masuk mas kahwin. majlis kenduri.
dan sebagainye. tak perlu bersedih dan berduka. tuhan maha adil. bagi lelaki. duit perlu ada. baru bole tunjuk.
dan pilih. nak yang mana. yang merah, coklat, hitam. it's ur life and choose what u want. 
we pay higher because it's new. no body use her. that's why they sold higher. still virgin. 
tp bole jadi judi. sebab. kita x tau die tue fresh or bundle. hmm... nasib laa dpt yg bundle. 
bkak2 ade cap jari org laen. kelawar kluar, lubang nikmat da 'robak'... and kenikmatan dan kemanisan tinggal  hambar... *kesian*

pape pon. same2 laa kite berdoa. agar kite dijauhkan dari 'bala' sekarang. and enjoy ur life. girl are just trouble. u can be friends with them but never fall easily in love.. because it's poison. try it if u can find bidder.... huhuhu

No comments:

Post a Comment